בוקר אור ליום ראשון, 17.5.26 א בסיון, מה בעומר
שבוע טוב, וחודש טוב,פתחנו את חודש סיון,חודש שבו נערך חג השבועות, חג מתן תורה- במוצאי שבת,במוצאי השביעית,מה שאיפשר לנו להבין את הרמז הגדול שמכין לנו השם השנה...ואור התורה שיגיע הוא כבר אור חדש מהאלף השמינית!!!אתם קולטים מה קורה פה?!באיזו מציאות אנחנו חיים??זה להתפעם, ושוב פעם להתפעם, ולא להאמין...וכדי שנחליק אל תוך המציאות הזו, אז השם סידר לנו זכיה יפה אמש במקום השני והמכובד באירויזיון, כשיכל בקלות להעניק לנו את המקום הראשון,אך לימד אותנו שיעור בצניעות וענווה, ואמר לא כעת...עכשיו אתם עוד עסוקים ב"לארח" ולסיים מלחמה...תהנו מהתהילה, בלי המאמץ, ההשקעה, והדרישות שמסביב לה...אז שאפו לנעם בתן, ולמישל שאולי גם באה ללמד על מערכת היחסים הרעילה של ישראל מול העולם, ולבשר לתודעה שלנו ושל העולם עת סיומה, עובדה, גם השופטים וגם הקהל- אהבו, פירגנו, ונתנו לנו נקודות מכובדות,ואולי זה הזמן גם בחיים האמיתיים, כל מי שעדיין "סוחב" מערכות יחסים רעילות,להתחיל לרפא את הפצעים,…